loading...
دانلود
OK-MD بازدید : 91 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

|||  درخواستی کاربران  |||

Alien Shooter بازی اکشن پرهیجانی است که طی آن بازیکن از تعداد بیشماری سلاح جنگی قدرتمند و مرگبار برای غلبه بر موجودات و اهریمنان فضایی استفاده می کند. وجود چندین و چند شخصیت دوست و دشمن در جریان بازی، بهره گیری از فیلم نامه ای بسیار قوی و اکشنی با درون مایه نقش آفرینی هیجان این بازی زیبا را دو چندان می کند.دارا بودن بعد وسیعی از شخصیت های متنوع با توانایی های منحصر به فرد برای انتخاب در مسیر بازی و همچنین بازی خود چند نفره از دیگر ویژگی های خوب این بازیست . Alien Shooter 2 توانسته به دلیل فیلم نامه زیبا و ارزش درونی بازی نمره عالی منتقدان بازی های رایانه ای را از آن خود کند.

OK-MD بازدید : 41 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Love Sms

دانلود – اس ام اس – اس عاشقانه – اس ام اس دوست داشتن – اس ام اس رفاقتی – اس نامزدی – love sms – اختصاصی مستردانلود

——————–

این باربرای شما کاربران عزیزمستردانلود ، جدیدترین مجموعه ی اس ام اس های عاشقانه را آماده کرده ایم. امیدوارم موردتوجه قرارگیرد.


OK-MD بازدید : 55 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

MTV_Stuntmania_240x320(www.MasterDL.Com)

این بار از سایت بزرگ مستر دانلود ، بازی جدید و جذاب MTV Stuntmania را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

.

OK-MD بازدید : 57 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار جذاب فکری شطرنج Fun Chess که به تازگی از شرکتNext Wave Multimedia برای گوشی های تحت جاوا در سایزهای ۲۴۰×۳۲۰, ۳۶۰×۶۴۰ ساخته شده است و بسیار جذاب می‌باشد را برای شما آماده کرده‌ایم. این بازی می‌تواند شما را در اوقات بیکاری بسیار سرگرم کند.

Fun Chess[www.MasterDL.Com]

OK-MD بازدید : 67 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب و سه بعدی Rollcage_Stage مسابقات ماشین سواری به یکی از لذت بخش ترین بازی های رایانه ای تبدیل شده است. این نوع بازی ها به خاطر جذابیتی که دارند محدویت سنی نداشته و تمامی افراد با هر سنینی را شیفته خود میسازد. بازی بسیار جذاب و زیبا و البته مهیج Rollcage Stage II دومین نسخه از بازی های جذاب مسابقات اتومبیل رانی میباشد.شما میتوانید با استفاده از انواع صلاح ها و جنگ افزارهایی که بر روی اتومبیل کوچک شما قرار میگیرد از بازی با آن لذت ببرید. شما در این بازی با مراحل مختلف و زمینهای متفاوتی آشنا خواهید شد، این بازی با حجم بسیار کم از گرافیک بسیار خوبی برخوردار می باشد. شما در طی مسابقه باید از جاده های پر پیچ و خم خطرناک عبور کرده تا بتوانید برنده شوید. از ویژگی های جذاب دیگر این اتومبیلها شکست ناپذیر بودن آنها اشاره کرد. با طراحی منحصر به فرد این ماشینهای دو رویه در صورتی که ماشین شما چپ شود شما میتوانید با روی دیگر این ماشین به بازی ادامه دهید. با این خصوصیت شگف انگیز و طراحی جالب این گونه ماشین ها شما میتوانید از هر موانعی رد شوید و حتیب ر روی ماشینهای دیگر یا سقف تونلها و تمامی موانع به راحتی رد شوید. شما میتوانید در طی مراحل مسابقه از تیراندازی و بمب گذاری و هدف گرفتن ماشینهای دیگر لذت یک جنگ واقعه ای را ببرید. از جمله ویژگی دیگر این بازی امکان تک و چند کاربره بودن آن اشاره کرد. امیدارم از این بازی بسیار جذاب لذت ببرید.

OK-MD بازدید : 65 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Driving speed

دانلود – دانلود نرم افزار – دانلود بازی – بازی کامپیوتر – Game – بازی ماشینی کامپیوتر – اختصاصی مستردانلود – بازی driving speed – جدیدترین بازی کامپیوتر – بازی کامیپوتری با حجم کم – بازی جدید

——————

این بار برای شما کاربران عزیزمستردانلود ، بازی جدید و جذاب  Driving Speed 2 را آماده دانلود کرده ایم. در این بازی ، بازیکن قادر است از میان ۴ اتومبیل پرقدرت و چندین نوع سبک مختلف بازی موجود مانند دزد و پلیس، مسابقات جهانی، مسابقه با زمان و … به انتخاب پرداخته و یک مسابقه فوق العاده را تجربه کند.

برخی ویژگی های بازی :
OK-MD بازدید : 61 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود Pezeshk Hamrah - نرم افزار موبایل اطلاعات پزشکی
شکی نیست که کتاب فروشی ها و حتی دنیای مجازی پر است از کتاب های گوناگون با موضوعات مختلف در زمینه علم پزشکی و شاخه های وابسته به آن.اما این بار،قصد دارم دستت را بگیرم و تو را از راه دیگری وارد دنیای پزشکی کنم، دنیایی که شاید هرگز به آن سری نزده ای! آمده ام تا کمکت کنم که ابن سینا و ابن سینا ها را بشناسی.
می خواهم با بیان چند نکته یاریت کنم تا وقتی با حادثه ای مواجه شدی، بی آن که خودت را ببازی، به یاری هم نوعانت بشتابی.
برایت توشه ای آوردم پر بار، پر از اسم، پر از نام.
برایت کتابی آوردم کامل و جامع.
خواستم به جای این که صد ها کتاب بخوانی، صدها کتاب را برایت در یک کتاب قرار دهم تا در آن با بیش از 400 نوع بیماری آشنا شوی.
شاید نام بعضی از این بیماری ها را تا کنون نشنیده باشی!
برایت بیماری ها را، با جزئیات کامل، شرح دادم تا بخوانی و بدانی.
شاید روزی مطالب این کتاب باعث شود تا جان عزیزی را نجات دهی و
به مصداق آیه "وَ مِن اَحیاها فَكَانما احیاالناس جمیعا" باعث نجات تمام مردم شوی!
موضوعات کتاب پزشک همراه:
OK-MD بازدید : 37 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
کتاب شگفت انگیز EbooKMagic فروردین ماه 1391 - جاوا - اندروید - آیفون
کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه فروردین ماه 1391 و  نسخه آزمایشی برای ( اپل آیفون، تبلت ها و كتابخوانهای الكترونیكی ) كه جدیدترین نسخه این کتاب را برای شما آماده كرده ایم. و همچنین کتابی به مناسبت سال نو با عنوان "ویژه نامه عید" که به عنوان عیدی تدارک دیده شده است کتاب شگفت انگیز EBooKMagic نسخه فروردین ماه 91 - ( جاوا و آندروید و ePub )
خدای من !
 یک سال گذشت و چهار فصل و دوازده ماه و سیصد و شصت و پنج روز ...
چگونه است که رهایم نمی کنی و چگونه است که هرگز و هرگز از تو نا امید نمیشوم . این چه رسم خدایی است؟!
 خدای من!  
آوای ملکوتی یا مقلب القلوب و الابصار می آید ...
تو مرا میخوانی که بخوانمت ؟
 این منم با حسرت سالهای رفته ... یا مدبراللیل والنهار .
این منم با هزاران امید به سالهای پیش رو . یا محول الحول والاحوال .
 خدای من!
بندگی ام را بپذیر و التماس مرا بشنو : حول حالنا ، حول حالنا ....
خوب من بوی عطر تحویل می آید ...
چه مبارک تقدیری ...
 جاده های زندگی را خدا هموار می کند کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست
ویژه نامه عید(جاوا - آندروید - ePub) (با تم سفره هفت سین)
 
OK-MD بازدید : 49 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Talking Time v1.0 - نرم افزار ساعت سخنگو

نرم افزار قدرتمند Talking Time که قابل نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین 3، سیمبین آنا و سیمبین بل، سیمبیان سری 60 ورژن 5 میباشد. شما ابتدا میبایست صدای خود را در نرم افزار ذخیره کرده و در هر زمان که علاقه داشتید میتوانید زمان مورد نظر را از نرم افزار سوال نمایید تا پس از برسی و مطابقت صدای شما به صورت اتوماتیک ساعت برای شما خوانده میشود.

OK-MD بازدید : 71 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
 دانلود رایگان بازی هیتمن Hitman 2: Silent Assasin



دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare

نام بازی: Hitman 2: Silent Assasin
پلتفورم : pc
ژانر: TPS / Stealth
تاریخ انتشار جهانی : 2002
تاریخ انتشار در آمریکا : 2002
تاریخ انتشار در اروپا : 2002
نوع  فایل : ریپک
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Eidos Interactive, Square Enix
مد بازی : Single Palyer
حمایت توسط : IO Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


قطعا همه ی شما با کرکتر هیتمن و سری های مختلف از این بازی و یا شاید فیلم آشنا باشید . برای این لحظه نسخه ی دوم این بازی زیبا را تحت عنوان Hitman 2: Silent Assasin برای شما آماده دریافت است . ناشر این بازی زیبا کمپانی Eidos Interactive, Square Enix و ساخته شده توسط استودیوی بازی سازی IO Interactive است . داستان بی نظیر و ادامه عالی برای شماره قبلی بازی و سیر صعودی بازی بسیار عالی است . وجود داستان بازی در مناطق مختلف دنیا از جمله هندوستان،افغانستان، روسیه، ژاپن و... و سیر فوق العاده داستان بازی با را واقعا بی نظیر كرده است . حركات بعضی کرکتر های غیر قابل پیش بینی بازی خیلی خشك و غیر واقعی به نظر می رسد . شخصیت پردازی عالی سازندگان بازی  ، یك شخصیت فوق ماندگار را برای همه زنده كرده است . فوق هیجان انگیز بودن بازی در موقعی كه شما در دل دشمن هستند ولی آنها متوجه شما نیستند ! هوش مصنوعی واقعا بالای بازی یکی از مریت های بازی البته از دیدگاه منتقدان است . هر چند بازی را سخت می كرد ولی بازی را چنان پر جذابیت می ساخت كه بارها و بارها قصد بازی كردن آن را در دل می پروراندید . گرافیك نسبتا ماكتی بعضی نقاط بازی كه حتی باعث مشكلاتی در طول بازی نیز میشود یکی از انتقاد های اساسی منتقدین بر این بازی است . فیزیك فوق العاده اشیاء كه شاید برای اولین بار به این حالت درست شده بود. موسیقی متن این بازی  که یکی از برترین و فوق العاده ترین هاست  كه هنوز هم هیچ بازی مشابهی(حتی شماره های بعدی همین) نیز تا به حال این نوع آهنگها را به خود ندیده بودند . وجود نقشه ای كامل برای انجام ماموریتهای مختلف كه برای اولین بار نقشه ای به این كاملی و به این حالت در دنیای بازیهای كامپیوتری به وجود آمده بود. داستانی در خون و رگ بازی كه تا به حال هیچ بازی دیگری توان انجام همچین كاری را نداشته است، وجود برخی باگها در نسخه های غیر واقعی كه اول از بازی منتشر شد باعث شد كه بسیاری از علاقه مندان به این بازی نسخه واقعی را بازی نكنند ! بازی ماجراجویی (به انگلیسی: Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. بدلیل تمرکز این ژانر بر داستان، مسئولیت سنگین روایت آن بر عهدهٔ شیوه‌های مورد استفاده برای داستانسرایی مثل نوشته‌ها و فیلم قرار می‌گیرد که این خود گسترهٔ وسیعی از ژانرهای ادبیات را شامل می‌شود. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند. در غرب این ژانر از بازی با دنیای وسترن شروع شد. دنیای وسترن، ژانری است که در اواخر دهه‌ی۱۹۸۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۹۰ در قلهٔ محبوبیت قرار داشت و در میان ژانرهای حرفه‌ای و فنی بسیار مطرح شد و حتی هم‌اکنون نیز در میان ژانرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اصطلاح «بازی ماجراجویی» از بازی‌های کامپیوتری ماجرایی در دههٔ ۱۹۷۰ سرچشمه گرفته‌استکه پیشگام سبکی از گیم‌پلی است که بسیار طرفدار پیدا کرد و توانست تا به عنوان یک ژانر مطرح شود. ژانر بازی ویدئویی توسط گیم پلی آن تعریف می‌شود و شباهتی به ژانر ادبی آن ندارد.

دانلود رایگان بازی زیبای Hitman 2: Silent Assasin به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 1,415
  • بازدید کلی : 29,977
  • کدهای اختصاصی