loading...
دانلود
OK-MD بازدید : 171 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی استراتژیک Alice Greenfingers 2 – Reflexive در این بازی شما در نقش یک دختر مزرعه دار هستید که باید با کاشت و برداشت انواع محصولات در مزرعه خود به امرار معاش و گسترش مزرعه خود بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حجم فایل : 4.79 مگابایت

OK-MD بازدید : 162 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مجموعه Space ار سری بازی های Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین یکی از موفق ترین ها در میان چندین مجموعه تولیدی شرکت Rovio می باشد که جدیدا شروع به ساخت شده است. این بازی در فضا و با کاراکتر ها یا همان پرندگان فضایی اتفاق می افتد و شما می بایست با خوک هایی که در فضا هم مزاحمتان می شوند به مبارزه بپردازید. در این نسخه از بازی باگ های بازی برطرف شده و مراحل جدید تر و جذاب تر به آن افزوده شده است و تعدادشان حدود 60 می باشد. هم اکنون می توانید نسخه 1.1.0 این بازی بسیار محبوب و مشهور را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

OK-MD بازدید : 86 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار جذاب و استراتژیک در سبک زامبی کشی با نام همه ی زامبی ها باید بمیرند ! ( All Zumbies Must Die ) برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی در نقش 4 کاراکتر اصلی به جنگ و مبارزه با زامبی هایی که قصد دارند دنیا را نابود کنند بپردازید. هم چنین گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده و موسیقی های متن آن جذابیت دیگری به بازی می بخشد. شما میبایست با استفاده از سلاح های پیشرفته و متنوعی که در دست دارید آن ها را نابود کرده و به مقصد نهایی خود برسید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی مهیج نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

OK-MD بازدید : 67 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بدون شک همه ی شما کارتون های جذاب و به یاد ماندنی تام و جری ها همان موش و گربه را دیدید و خاطره های بسیاری با آن دارید. امروز سایت بازی این کارتون بسیار جذاب را در سایت به صورت رایگان قرار داده است. امید است مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

OK-MD بازدید : 78 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی Plants vs. Zombies از سری بازی های ماجرایی و سرگرم کننده است و از سری از بازی های مدیریتی می باشد که با حجم پایین شما می توانید از این بازی لذت ببرید.

داستان بازی ار این قرار است که شما یک باغچه کوچک دارید که در آن گل های زیبایی می کارید و باید در زمانی که گلهای شما به رشدکامل خود رسیدند از آنها محافظت کنید اما در این میان Zombies ( بیگانگان ) به شما حمله میکنند و می خواهند که به شما آسیب بزنند اما شما باید از باغچه ی خود محافظت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

OK-MD بازدید : 33 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز یک بازی کم حجم و زیبایی که مطمئنا همگی به آن علاقه زیادی داریم را برای دانلود در سایت گذاشته ایم، بله بازی منچ، یکی از محبوبترین بازی های دوران کودکی که در اوقات فراغت های زیادی با ما همراه بوده است. این بازی با ساختار فلش می باشد و دارای حجک کم و گرافیک مناسب می باشد و به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” برای شما عزیزان قرار گرفته است. در پایین مقداری در مورد نحوه و تاریخچه این بازی توضیح داده ایم.

بازی منچ به سال‌های دور باز می‌گردد. محل پیدایش این بازی در ایران، هند یا چین بوده‌است. بازی منچ در وسط یک مربع انجام می‌شود. مربع نماد زمین است چون مردم زمان‌های قدیم تصور می‌کردند زمین مربع شکل است. در وسط این مربع یا همان زمین، علامت + را می‌بینیم؛ این علامت نشانه و نماد خورشید است که امتداد آن به چهار سوی زمین می‌رسد. علامت + را می‌توان در بناهای تاریخی مانند نقش رستم و فرش‌های قدیمی ایران نیز دید. چهار گروه مهره رنگی نماد چهار عنصر اصلی حیات هستند:آبی نماد آب،زرد نماد باد،قرمز نماد آتش و سبز نماد خاک.

طبق عقیدهٔ زمین محوری، زمین ثابت است و خورشید به دور آن می‌چرخد پس هر مهره باید روی علامت + دور زمین بچرخد تا به مرکز، که منطقه‌ای ماورایی و نماد رهایی و آزادی از جهان خاکی است، برسد. اگر تاسی که سمبل سرنوشت است با او یاری نکند، هم چنان باید چرخه را ادامه دهد تا به پیروزی برسد. اگر چهار مهره در مرکز جمع شوند یعنی به اتحاد رسیده‌اند. تاس سرنوشت ساز مکعبی است لغزان به شمهره‌های ۱ تا ۶ . طبق تصور مردم باستان خداوند جهان را در شش روز آفریده است؛ روز نخست آسمان روشن، دوم آب،سوم گیاه،چهارم آتش، پنجم حیوان و ششم آدم را.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

OK-MD بازدید : 43 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

.: نسخه فشرده BlackBox :. 

F1 2011 عنوان جدیدی از کمپانی CodeMasters و از سری بازی های F1 می باشد که گیمرهای حرفه ای از محبوبیت این سری بازی ها به خوبی مطلع هستند و منتظر این نسخه بودند. همان طور که از اسم بازی می توان فهمید بازی دارای سبک Racing و مربوط به مسابقات حرفه ای رانندگی فرمول یک می باشد. در نسخه ۲۰۱۰ از این بازی شاهد نواقصی بودیم که به گفته کمپانی سازنده به طور کامل بازیابی و تصحیح شده است. EGO Engine نام موتور گرافیکی بسیار قدرتمندی است که از در این بازی از آن استفاده شده است و باعث افزایش گرافیک و بهبود عملکرد آن نیز شده است. رانندگان معروفی همچون لوییس همیلتون، فرناندو آلونسو، سباستین وتل حضور دارند. در نسخه جدید برخلاف نسخه پیشین امکان حضور ۲۴ راننده و ۱۲ تیم در بازی آنلاین وجود دارد و به طور حرفه ای روی بخش های تعمیر و اعمال تغییرات بر خودرو کار شده است. سیستم Co-op، گیم پلی فوق العاده زیبا، طراحی مدل های خودرو، هوش مصنوعی قوی کاراکترها و گرافیک باورنکردنی و عالی از ویژگی های این بازی زیبا محسوب می شود.

OK-MD بازدید : 72 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Driving_Rules-[MasterDL.Com]

 

این نرم افزار یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که برای کسانی که مایل به اخذ گواهینامه رانندگی می باشند می تواند بسیار مفید باشد.از مزیت های این نرم افزار می توان به فارسی بودن آن .امکان تست گرفتن در زمان مشخص و مهمتر از آن سازگاری با ۹۰% گوشی های موبایل اشاره نمود. این نرم افزار موبایل به صورت جاوا را می توانید در قسمت ادامه ی مطلب در سایت دانلود دریافت نمایید .


.

OK-MD بازدید : 58 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار جذاب فکری شطرنج Fun Chess که به تازگی از شرکتNext Wave Multimedia برای گوشی های تحت جاوا در سایزهای ۲۴۰×۳۲۰, ۳۶۰×۶۴۰ ساخته شده است و بسیار جذاب می‌باشد را برای شما آماده کرده‌ایم. این بازی می‌تواند شما را در اوقات بیکاری بسیار سرگرم کند.

Fun Chess[www.MasterDL.Com]

OK-MD بازدید : 67 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب و سه بعدی Rollcage_Stage مسابقات ماشین سواری به یکی از لذت بخش ترین بازی های رایانه ای تبدیل شده است. این نوع بازی ها به خاطر جذابیتی که دارند محدویت سنی نداشته و تمامی افراد با هر سنینی را شیفته خود میسازد. بازی بسیار جذاب و زیبا و البته مهیج Rollcage Stage II دومین نسخه از بازی های جذاب مسابقات اتومبیل رانی میباشد.شما میتوانید با استفاده از انواع صلاح ها و جنگ افزارهایی که بر روی اتومبیل کوچک شما قرار میگیرد از بازی با آن لذت ببرید. شما در این بازی با مراحل مختلف و زمینهای متفاوتی آشنا خواهید شد، این بازی با حجم بسیار کم از گرافیک بسیار خوبی برخوردار می باشد. شما در طی مسابقه باید از جاده های پر پیچ و خم خطرناک عبور کرده تا بتوانید برنده شوید. از ویژگی های جذاب دیگر این اتومبیلها شکست ناپذیر بودن آنها اشاره کرد. با طراحی منحصر به فرد این ماشینهای دو رویه در صورتی که ماشین شما چپ شود شما میتوانید با روی دیگر این ماشین به بازی ادامه دهید. با این خصوصیت شگف انگیز و طراحی جالب این گونه ماشین ها شما میتوانید از هر موانعی رد شوید و حتیب ر روی ماشینهای دیگر یا سقف تونلها و تمامی موانع به راحتی رد شوید. شما میتوانید در طی مراحل مسابقه از تیراندازی و بمب گذاری و هدف گرفتن ماشینهای دیگر لذت یک جنگ واقعه ای را ببرید. از جمله ویژگی دیگر این بازی امکان تک و چند کاربره بودن آن اشاره کرد. امیدارم از این بازی بسیار جذاب لذت ببرید.

OK-MD بازدید : 65 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Driving speed

دانلود – دانلود نرم افزار – دانلود بازی – بازی کامپیوتر – Game – بازی ماشینی کامپیوتر – اختصاصی مستردانلود – بازی driving speed – جدیدترین بازی کامپیوتر – بازی کامیپوتری با حجم کم – بازی جدید

——————

این بار برای شما کاربران عزیزمستردانلود ، بازی جدید و جذاب  Driving Speed 2 را آماده دانلود کرده ایم. در این بازی ، بازیکن قادر است از میان ۴ اتومبیل پرقدرت و چندین نوع سبک مختلف بازی موجود مانند دزد و پلیس، مسابقات جهانی، مسابقه با زمان و … به انتخاب پرداخته و یک مسابقه فوق العاده را تجربه کند.

برخی ویژگی های بازی :
OK-MD بازدید : 78 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonicبازی فلش خاطره انگیز و زیبای Ultimate Flash Sonic را اغلب شما عزیزان به یاد دارید. شما باید با عبور از موانع و مشکلات میان راه و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد بر دشمنان خود غلبه کنید و مراحل را به پایان برسانید. سرعت بالای سونیک یکی از مواردی است که به جذابیت و هیجان این بازی افزوده است. همچنین می توانید از شخصیت های دیگر این بازی نیز استفاده نمائید. ضمنا جمع کردن حلقه های طلایی میان راه را فراموش نکنید و مراقب باشید که حلقه های شما با برخورد با دشمنان خود از دست نرود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 1,332
  • بازدید کلی : 29,894
  • کدهای اختصاصی